Tugram28 Kızlar bebegim 9.bucuk aylığı geçti 10a yaklaştık hala dişleri çakmadı patlama falan hiç bir belirti yok bakıyorum bizden küçük bebeklerin nerdeyse tüm dişleri var, virüsten dolayı kontrollere de gidemiyoruz normal mi sizce ??🤷🏻♀️
morsevenfilolog Tugram28 Her bebek kendine özel. 3 aylıkken de çıkarır, 15 aylıkken de. Normal yani, üzülmeyin. ☺️
mom0989 Tugram28 dün doktordaydım doktorumuzu ne kadar geç o kadar iyi ve ayrıca 15 aya kadar hiç bir dişi çıkmaması normal dedi içini rahatlattı.
Ozgecinar Tugram28 çok normal benim oğlumda ilk dişini 11 aylıkken çıkardı, şuan 19 aylık 11 dişi var. 12. Aya kadar normal oldugunu söylüyor doktorlar
oglunasik1anne Tugram28 Çocuğunuzu kıyaslamayın diğer çocuklarla her çocuk farklidir . Benim oğlumun da herşeyi geç oldu diş çıkarması yürümesi konuşması . Çok şükür hiç bir sorunumuz yok 🙏🧿