ozgeya bahsettiğiniz göbek fıtığıymış geçen gün kontrolde öğrendik bebeğimde hafif var. Çok ıkınıyor veya kendini çok sıkarak mı ağlıyor diye sormuştu doktorumuz. O ikisinden bizde bolca var 😊 kendiliğinden geçer takip etmek lazım, geçmezse ufak bir operasyon yapılır dendi.