Merhaba anneler. Kizim 4 ay 17 günlük oldu. Son iki haftadir uc dort gune bir aglama krizleri yaşıyoruz. Yaslasik 45 60 dk boyuca ağlıyor. Hicbir sekilde susmuyor. Bu krizler bitince sanki hic aglamamis gini gulucukler saçıyor etrafa. Ben normal karşılıyorum bu durumu. Sadece baska yasayan var mi sakinleştirmek icin neler yapiyorsunuz merak ediyorum. ?