Uykusuzhayat benim oğlan ben yemek yerken ağzını açmaya başlamıştı zaten. 6 aylık oldu. bu hafta tadımlara başladım. İlk kaşıkta önce bir yüzünü ekşitiyor bazen. Sonra aferin benim minik kuşuma alkış alkış alkış diye diye biraz oyun yaparak yediriyorum. Öyle deyince hoşuna gidiyor ağzını açıyor. Yedirmeden önce de tabağı ve kaşığını gösteriyorum ilgisini çekiyor. Bir de zorlamıyorum. Biraz yediriyorum istemezse 15-20 dk oynatıp sonra tekrar veriyorum. Emzirdikten 1-1,5 saat sonra verirsem en rahat o zaman yiyor. Uykusu da olmayacak tabi.