ayseozbnz1 Kızlar sezeryan doğum yaptım 7 gün oluyor ama hala kanamam var pıhtı falan geliyor normal mi
Leylaninannesi ayseozbnz1 çok büyük et parçası vs gelirse sıkıntı ama kan pıhtıları normal demişti doktorum ki Benim kanamam epey uzun sürdü yaklaşık iki ay kadar
[silindi] ayseozbnz1 normal cnm benım 20 gun sürdü hatta bazen pıhtı düşüyordu büyük büyük oda plesanta parçaları rahim kendını temizliyor demişti bol su
Kaveda ayseozbnz1 suyun içine limon sık bir iki damla aroması değişir. Ya da meyve at ya da nane aromalı belki içersiniz.