50 günlükken yaptırdık. Daha erken yaptıracaktık ama idrar yolu enfeksiyonu oldu 16 gün yenidoğan yoğun bakımda yattı. Çıktıktan 10 gün 15 gün sonra yaptırdık. Gerçekten 2 gün sürüyor acısı hatta bizde sadece yapıldığı gün ağladı. Gece uykusuzluk ağlama sorunu olmadı hiç. Şaşırdım bu kadar rahat geçmesine. Doktorumuz 1 haftalık olsa hiç ağlamaz çok daha rahat geçiyor dedi. Gerçekten ne kadar erken o kadar iyi.