Kizlar benim 11 aylik ikizlerim var gecen ay nisan 12 de adet oldum dogumdan 10 ay sonra cikolata kisti yuzunden hamile kalamiyordum daha once normal yoldan hic gebe kalmadim dusuk vs. hic olmadi dogumdan sonraki kontrollerimde polikistik overiminde ortaya ciktigini ogrendim simdi sorum şu benim 8 gun adetim gecikti bundan oncede duzensiz olurdum ama gebelikten once adet duzenleyici kullanmistim duzelmisti simdi geciktigim icin gebe kalmis olabilir miyim bu durumu yasayan var mi suan hala bebeklerimi emziriyorum sutumde normal geliyor sorun yok