1anne1yavru Kızlar bebeğim 2 ay 25 günlük bu sabah kakası köpük köpükdü, bazen oluyo ama bu sefer daha fazlaydı neden olabilir acaba 🤔
Nenvarkuzum 1anne1yavru gaz olabilir diye düşünüyorum tam bilmiyorum ama bilen biri vardır üstte kalsın postunuz 🌹
Prensesannesiii26 1anne1yavru canım büyük ölçüde gazdan kaynaklıdır ama doktoruna danışmanda da fayda var
espalp 1anne1yavru köpüklü kaka genelde laktoz belirtisi ama bilmiyorum şimdiye kadar bi sıkıntı yaşamadıysa ondan olamayabilir tabii. Sütün içindeki laktozu sindirememekten kaynaklı bi rahatsızlık. Anne sütü de dahil buna