Saadetbelcim Hanimlar merhaba benim.kizim suan 2 aylik sma bundan 3 hafta once idrar.yollarinda enfeksiyon var dediler ve 7 gun y.bakimda yatti. Dun altini actim kizimin agladi bi sure.sonra durdu 2 damla.cisini yaparkwn çiğlik atti sonra da normal cisini yapti. Ya enfeksyon mu bu sizce? Hatsneye goturucem yarin. Yatirirlarmi tekrar y.bakima .?? Ama 2 aylik yatirmamalari gerekiyo dimi
Derinsum Saadetbelcim poposunda çatlak olabilir canım bizde birinci ayimizda çok zorlanıyor du agliyordu çatlak varmış krem kullandık geçmişti
Azraninnnannnesi Saadetbelcim idrar yolu enfeksiyonu çabuk tekrarlayan birşey muhtemelen öyle olmuş olabilir yanma yapıyorsa demek ki 🤔
ErtugrulAnnesii Saadetbelcim enfeksiyon hala devam ediyor olabilir doktorun kararını bilemem ama götürün mutlaka
ErtugrulAnnesii Saadetbelcim bilemedim ki canım ne derecede nasıl durumu🥺 inşAllah yatması gerekmez. Gerekiyorsa da vardır bi bildigi iyileşmesi için zaten. Canını sıkma bir an önce iyileşir inşallah