merveeker aynen aynen uykusunda ağlıyo sürekli kafa bi o yana bi bu yana. Ben de gece çok kalkıyorum. Dişi daha çıkmadı ama parmağımı deli gibi ısırıyo ve sanki damakları sertleşmiş gibi geliyo bana ama çok anlamıyorum belkide. ilk bebeğim o yüzden pek anlamam 🤣🤣