Hatice2626 bu ara boyle cok post var, daha bebeginiz cok kucuk o aylarda zaten cok su icmiyorlar. Anne sutunden ya da mamadan karsililiyor zaten ihtiyaci. Icmiyorsa susamamistir, zorlamamanizi tavsiye ederim tiksinir iyice. Siz duzenli olarak teklif edin suyu, o susamissa icecektir zaten. Buyudukce, ek gida miktari arttikca daha cok ictigini goreceksiniz