4 aya gireceğiz üç gün sonra oğlu un çişli bezi azaldı günde toplasam 3-4 bez dolu alıyorum önceden dediğiniz gibi 8-9 du. Kaka yapması da artık iki üç günde bire düştü sürekli emziriyorum doktor öyle dedi susuz kalmaması için. İdrar tahlili yaptık bir şey çıkmadı. Doymayan bebek ağlar susmaz aranır bence öyle düşünmeyin derim. Zaten doktora gittiğiniz de kilosundan anlaşılır ve artık çok hareketlendiler terleyerek falan da atıyorlar bence bazı şeyleri