yigitalpinannesiii Arkadaşlar merhaba pazartesi doktora gideceğim ama bebegim çok acı çekiyor. Ikınarak çiş yapıyor ama öyle böyle değil kendini çok sıkıyor ağlıyor sebebi ne olabilir. Pipisinin ucu acik bu arada doktor demişti her slt açmada oynuyorum
newmoom yigitalpinannesiii acaba o çiş değilde gaz olabilirmi. ? Çünkü gazdan da kendilerini sıkılıyor lar.
123Balyankliponcik123 yigitalpinannesiii sünnet oldum canım eğer olmadıysa pipisinde krec vardır ondan dır eğer sünnet olması gerekiyor ondandır canim
Kader_dmrbs yigitalpinannesiii tam bilmiyorum canım bence bir doktora götür idrar tahlili yapsın eğer çişini yaparken zorlanıyor sa