Kızlar artık denemediğim yol kalmadı kızım gündüz ayakta uyuyor zar zorda olsa bu zamana kadar hep kucağımda uyurdu kolik bir bebek olduğu için battaniyede salladık hep ilk zamanlar geceleri çok fayda ediyordu mecburen. Son zamanlar diş dönemi diye bazen yine salladım gündüz ağlayarak her zamanki gibi ayağımda uyuyor gece de canı isterse kendi bile uyuyor ama ayakta asla dün gece çok direttin ağladı inat ettim n ama gece yarısına kadar uyumadı en sonunda sinirim bozuldu yine battaniyeye koydum koyar koymaz uyudu napıcam kızlar nasıl bir uyku metodu uyuyabilirim yardım edin 😪lütfen