MS-01 morsevenfilolog ozeliaramistik alerjik reaksiyon demis banyo yaptirdim tişört giydirdim terlemesin demis birde şurup vermis ama az icirdim birden oldu sanki
Minnos_31 Isilik olabilir kizim ense kismindan oldu kafalari terledigi icin fito krem verdi organik kac aylik bilmiyorum ama iyi geliyor terletmemeye calisin ter bezleri tikaniyor gelismedigi icin
morsevenfilolog MS-01 Başka bir belirti var mı alerji olabilecek? Tek bir belirti alerji olduğunu göstermeyebilir.
morsevenfilolog MS-01 Bana kalırsa alerji değildir. Ama yine de içiniz rahat etmezse bir kontrol ettirin. Bir anda havalar çok sıcak oldu, muhtemelen sıcaktan olmuştur. Benim kızımın da öyle, kolsuz giydiriyorum ama hala cildi pıtpıt kızarmış. 🤷🏻♀️
MS-01 morsevenfilolog bende alerji degildir diye dusundum ince giydiriyorum simdi birde surubundan icireyim bakalim bir iki kere