Umuttt Park besik ici yatak alicam ince sunger olandanmi yoksa kalın yayli olandanmi almak gerekir fikri olan varmii 😊
Mommy_ Umuttt 2 yaşa kadar yaylı yatak önerilmiyor. Sünger alabilirsiniz. Maxi Cosi thermo kullanıyorum. Diğer yataklardan daha kalın olduğu için daha stabil duruyor ben çok memnunum
Pirnces Umuttt bende kraf kullaniyorum hayatimda bu kadar iğrenç bir varlık gormedim kizim icinde bir gece olsun rahat uyumadi poşet ayni gereksiz bise bence
Mahinursmr Umuttt e bebeğin kendi markası baby plus kullanıyorum ince süngerli kızım 18 aylık 6 aylıktan beri orda yatıyor tavsiye ederim fiyatıd makul piyasaya göre
Mahinursmr Umuttt valla içine ben bile yattım sırtıma batma falan yapmadı sizin kendi tercihiniz tabi 🤗
Dildeniz Umuttt hımmm hiç bilmiyorum bakın netten araştırın gerçi kullanan yazar buraya ama kesinlikle ince almayın ben altına yorgan serdım öyle uyutuyorum yoksa batar alttaki demirler baya ince çünkü şuan daha rahat
Arasannesi Umuttt kraft kullanıyorum zaten besıgımızde kraft.yataş üretimi.gayet guzel.oyle kalın yaylı falan degıl zaten park besık ıcın bence okadar kalın bırseye gerek yok gormedımde.hep ınce tarzda satılıyor bebe magazalarında ve hep onu onerdıler