Arkadaşlar 1 hafta sonra 3 aylık olucaz son bir aldır iştahsızlık var yemesi gerektiğini sen az yiyor bazen 6 saat yemiyor doktora götürdüm 550 ve almış ama doktor 3 saatte 90 yada 105 cc yemesi lazım diyor ama kızım 60 cc zorla içiyor artık kafayı yiycem başıma gelen var mi nasıl atlattınız yardımcı olun bana