7 ay 23 günlük bebeğim yanindaydi emzirdim uyudu sanip uyumustum dusme sesiyle gozumu actim kostum hemen agladi burnu kanadi hafif deli gibi olmustum çok korktum agladim ben esim onu aldi sakinlestirmeye calisti sakinlesti sonra hemen hastaneye gittik doktor ilk muayene ettiğinde bisey yok normal gozukuyo hersey dedi bi saat sonra tekrar gorecem o sure zarfinda degisik bosey gozlemlerseniz haber verin dedi bisey olmadi cok şükür cagirdi doktor tekrar baktı goz bebeklerinin biri buyur biri küçülürse fiskirir tarzda kusarsa vs o zaman beyin kanamasindan supheleniriz dedi ilk dort saatte belirtiler cikar dedi bi gün gozlemle bisey olursa beyin cerrahina gosterin dedi ben tabi hala agliyorum doktor beni sakinlestirmeye çalışıyordu cesaretli ol düşerek buyirler benim kızımda düştü ona nasil mudahle eder gibi bebegine de ediyorum merak etme korkma falan diyodu sürekli ama benim elim ayagim titriyor hala hep benim yüzümden ona dikkat etmedim 😪😪kendimi cok suçlu hissediyorum uykusu varsa uyut ye icir dedi eskisi gibi çocuğa iskence etme dedi uyutmamazlik falan basinda bekliyorum şimdi lütfen yaşayan varsa yazsın içimin rahatlamasina ihtiyacim var cok korkuyorum😪