beybiliboy 5. gün taktım ben doktorun önerisiyle sonra korse bol gelmeye başlayınca yamuneye geçtim yapıştırma olduğu için enfeksiyon olmadı bende ama herkeste aynımı bilemedim doktorum dikiş yerime baktıktan sonra iyileşmeye başlamış korseye kullanmaya başla dedi