Esmataha Henüz çok küçük onu ağlarken öylece bırakmamalı 🙏 Benim kızım 6. aya kadar hep kucagımdaydı, sizin gibi kucaga alıstırma diyenler oldu, ama hiç dinlemedim, ne zaman aglarsa kucagımdaydı, seve seve aldım kucagıma hiç korkmadan, iyikide almışım şuan 6 aylık kucagımda durmak istemiyo 😁🥰