Deletedmom315 benim bebeğimde tam o zamanlarda yani 15 günlük fLandı kusmaları başladı fışkırarak hemde. Korktum tabi hemen doktora götürdüm tahlil yaptılar çok hafif bağırsak enfeksiyonu dedi doktor fitil vermişti. Bi işe yaramamıştı sonra düzeldi kusmaları fışkırarak değilde normal kusmaya başladı oda zaten 6 aya kadar normalmiş. Şimdi 7 aylığız kusma falan yok. Hemen reflü teşhisi koymuş bi arkadaş ama her denilene inanma eğer devam ederse doktora götür. Ne olduğu ancak onlar bilir canım.