Kızlar Merhaba bebeğim 57 günlük ilk ay bebeğim sürekli emmek istediği için sütüm yetmiyo diye günde bir bazen iki kez mama veriyordum bir aydır sadece anne sütü alıyor,ben sütüm yetmiyor diye herşeyi yaptım şerbetler,hummana,günlük sağma,su içme,incir,malt içecekler vs daha neler neler.sabahları tek memeyle bebeği emzirdikten sonra diğer göğsümü sağıyorum çok şükür 100 ml geliyor,gün içinde de sık emziriyorum ama akşamları göğüslerim çok sönük oluyor ucunu sıkınca süt var ama resmen incecik oluyor bu normal mi ben de sütüm bitti herhalde deyip sabah sağdığım sütü veriyorum,akşam neden böyle oluyor ve süt arttırmak için yediğim içtiklerimi daha ne kadar sürdürmem lazım kusura bakmayın uzun oldu😞