Ikrazumra19 2_kiz_annesi dogrudur bende yok 20 gun once oldum 2.sezeryani yanda ip filan yok herkes farkli demekki
Sdtcnby Kızlar Sezaryen sonrası ağrılarınız, sızlamalar vs tam olarak ne zaman geçti ? Hala zaman zaman ağrı vuruyor harekete bağlı olarak.
ebrarin_annesi 18052020 benmki 10 gun sonra cagrdi ozman ultrasonla bakti 2 sene gebekik dusunmuyoru, dedi dikis yerlerine bakti korunma yöntemi onerdii baskada onemli bir gelisme olmadi😌