Kubra01wi Siblkrdg bende akşamları yapiyorum gün içinde bebekten fırsat bulup yemek tuvalet ihtiyaçlarını gideremiyorum.kaldi ki Leslie 🤭
Beyzazeynep Siblkrdg bende 4 keredir leslie yapiyorum 1 mile yaptim 2 gun sonra 3 mile olana gectim ama yediklerime dikkat ediyorum 4 kg verebildim sadece insulin direncim var benim birde :)
Muceik Tuba yaa masallah biraz anlatirmisin ya ben dogumdan sonra butun dogum kilomu vermistim sadece emzirerek ve su icerek ama ne zamanki esim virusten dolayi ise gitmeyio evde kaldi resmen hamileligimdeki kiloma geri dondum bide asiri odem var her tirnak kesmemde butun ayaklarim ellerimde batma oluyo odemden 🙁odem atici emziren anneye uygun tarifin varsa alirim bi bukle 😅gunde kac dakika yapiyodun mesela 1 saati 15 15 setlerle yapsak nasil olur malum bebis durmuyo
Tuba Siblkrdg Sabahları haşlanmış yumurta, bol sebze😅 aralar da meyve veya ceviz badem, öğlen çorba, akşam salata. 😂 ilk zamanlar çok zorlandıydım ama 1-2 hafta geçtikten sonra vücut alışıyor
Tuba Muceik Ben hamile kalmadan önce yapıyordum ve direk 60 dakikalık olanını yapıyordum ve yediğime içtğime dikkat ediyordum😅
Tuba Siblkrdg Hamile kalmadan önce yaptıydım ben bunu. Sütün kesilmemesi için bol dereotu yiyebilirsiniz kahvaltıda ve gün boyu da bol su tüketmelisiniz🙏🏽