derinseda bende öyle tamamen çevreden dolayı çok zorlandım resmen çocuk aç kalacak nerdeyse mama vermemeye çalıştım, ilk ay kontrolünde 900 gram almış doktor yeterli dedi,sütüm akşama doğru azalıyor gece ve sabah saatlerinde akıyor bende o yüzden akşam 2-3 saat arayla 60 cc veriyorum yetmeyince zaten ağlıyor,dün mesela çok ağladı 60 verdim,30 daha yaptım,doktorda birden çok yapma dedi yetmezse zaten durmaz huysuzlanır dedi,ama mama yaptığın zaman da sütün az bile olsa önce emzir mutlaka arkadan mama ver,birde gece ben uyanmadığında sağıp veriyorum sağmakta sütü çok arttırıyor