NANANA Merhaba, öncelikle çok ama çok geçmiş olsun. Rab’bim esirgemiş, çok daha kötüsü de olabilirdi. İnsanoğluyuz ve başımıza saniyeler içinde ne geleceğini maalesef ki bilmiyoruz. Mühim olan; zor anlarda dahi çok daha kötü durumda olan insanları düşünmek ve atlatılan olayın çok daha fazlası olabilecekken bu kadarla gelip geçmesine şükretmektir. Eğer bunu başarabilirseniz, mutluluğun size çok yakın olduğunu düşünüyorum. Yaşadığınız psikoloji elbette ki kolay bir durum değil fakat sizin güçlü bir yapıya sahip olduğunuzu görüyoruz; bunun da üstesinden gelerek gücünüze güç kattığınız günleri iple çekeceğiz. Yüzünüzde oluşan yanıklar ile alakalı ise şöyle örnek verebilirim; aynı işyerinde çalıştığım bir personelin yüzünde de detayını tam olarak bilmiyorum ama soba patlamıştı, görsel olarak durum aynı gibi görünüyor. Çok da uzun olmayan bir süre sonra tamamen eski görüntüsüne kavuşmuştu. Bugün işten ayrılmış olmasaydı sizin için faydalı olabilmesi adına kendisiyle iletişime geçmek ve size yardımcı olmak çok isterdim fakat mümkün değil. Lütfen moralinizi yüksek tutarak, insanların size iğrenen bakışlarını dert etmeyin. Çünkü sizin için durum geçici olarak, şu an için böyle. Onlar ise ömür boyu iğrenç kalpleriyle birlikte olacaklar; Allah onları ıslah etsin. Size ömür boyu aileniz ile birlikte geçireceğiniz mutlu, huzurlu ve sağlıklı günler dilerim. Yaşadığınız bu durum ve psikolojiyi kısa sürede atlatmanız dileğiyle… 💐