Postu ben yazdım sandım kızım 9 aylık ve uyutmayi hiç sevmiyorum çünkü çok zor uyuyor ve gunduz sadece zar zor bir kere uyuyor oda bir saat 🥺 gece de sürekli uyanıyor sabah 7 de de ayaktayız ben bitmis durumdayım uykusuzluktan kendime bakamıyorum eve bakamıyorum onunla ilgilenmekten ve gergin sinirli aksi birine dönustum 🙄