Azizeguney kaç kere düştü saymadım derken. Neden sürekli düşüyor neden önlem almıyorsunuz. Allah korusun düşüp başını çarpıp ölen bebekler var daha geçen gün böyle bir haber okudum. Benim çocuğum bir kere düştü o gün bugündür çok dikkat ederim odada yalnız bırakacaksam güvenli bir yere koyup giderim. Yani kaç kere düşüyor düşe kalka büyüyecek falan değil dikkatli tedbirli olmalıyız daha 6 aylık yavrucak neden sürekli düşsün ki