Kızlar 2,5 aylık kızım var ve emziriyorum anne sütünden başka bir şey almıyor, ama vermem gereken fazladan 5 kilom var göbeğim çıktı iyice süt yapsın diye her şeyi yemekten. Gebelikte de spor yapıyordum şimdi yine spora baslamak istiyorum ama sütü etkiler mi azaltır mı tadını değiştirir mi bilemiyorum, birisi spora başlayınca sütümun tadı değişti bebeğim emmedi demişti korktum kararsız kaldım var mı spor yapan?