Arkadaşlar merhaba,
Doğumdan sonra ara ara göğüs altlarından başlayıp sırtıma vuran şiddetli sancılarım oluyordu ve kusma şikayetim vardı.Hep üşütmeye sebep veriyordum.Geçen gece 2 saat sancı çektim kustum ve o ağrı iyice arttı.Dayanamayıp acile gittim.Safra kesende çok sayıda çok minik taş olduğu söylendi.Ameliyat ile keseyi almaları gerekiyor.Emzirirken ameliyat olup böyle bir süreç yaşayanınız oldu mu ? Bebeğim geceleri meme de uyuyor.Ameliyat olursam emzirememekten ve bu süre de emmeyi bırakmasından korkuyorum.Olmazsam da taş kanala düşerse çok sıkıntı olacak 🤔