Aynı problem bizdede vardı dün gittik bizde 1 aylığız reflü demedi bize ama gazdan olabilir dedi bazende fazlasını çıkartırmış kilo alımında sıkıntı yoksa dert etmeyin ayda 1 kilo almışız biz ve ideal dedi.emzirince çok hareket ettirmeyin gazını cıkarın kusmasını da sorun etmeyin dedi.