YGZM herkese merhaba 1,5 aylık bebeğim geceleri çil yapmıyor gündüzleri böyle bi problemimiz yok ama geceleri bezi hep kuru üç saatte bir altını acıyorum emzirmeden önce hep kuru geceleri güzel de emiyor sütümde var sizce niye böyle oluyor
A1s2a3m4 YGZM aynen canım 52 gunluguz gece yapmıyo uyandıktan 1 saat sonra asırı dolu alıyorum uyasnır uyanmaz cok yapmıyo annem uykudayken pek yapmaz dedi bana