Merhaba kızlar 🖐
Benim kızım saçlı doğdu ama sık değildi. 5 aylıkken saçları çok döküldüğü için bizde kestirdik, kızım suan 14 aylık saçları uzadı ama seyrek ve dökülmeye başladı, Kestirmek istiyorum ama üzerine bi kıyafet giydirsem saçına toka taksam direk aynaya koşuyor kendine bakıyor, aynanın karşısına babasını oturtup bandana taktırıyor kendini öpüyor bu yüzdende kestirmek istemiyorum. Sizin başınızada böle bişey geldi mi ?
kestirdiyseniz daha sonradan saçı sıklaştı mı ?
bana görüşlerinizi yazarmısınız ?
şimdiden teşekkür ederim 😊