Merhaba,
Yarın bizim kırkımız doluyor çok şükür… 40 banyosunun nasıl yapılacağı hakkında bilgisi olan var mı? Sorduğum kişiler benzer ama değişik yöntemler söylediler… suyu kevgirden geçir, tasla su koy, suya altın yüzük at diyen var… genelde nasıl yaptırılıyor acaba?