Ayazgizem2019 yapmışlardır, verilen belgelerde ya da hastanenin bebeği kontrol eden dr unda da olması lazım Test sonucunun. İlk ay aşısında da saglık ocağı sormuştur size… benim bebeğim erken doğdu, ilk gecesi odaya gelip ölçüm yapmak istediler kulak içi ıslak yapılamıyor diye ertelendi, tam hatırlamıyorum ama sanırım 10. Gün tekrar gittik bakıldı ve testi geçti ama erken doğum olmasından dolayı 1.-2. Ay sonu tekrarlanmasını istedi ölçümü yapan uzman. Dr umuz da su ortamda gerek olmadığını biraz daha beklememizi önerdi. Göz muayenesi de ilk 6 ay içinde oluyor🌸