Kızım Ağustosta doğdu Batman da yaşıyorum 50 dereceye çıkıyor o zamanlar açmıştım bugün kısa kollu zıbın kundakla yatırdım ben de üstünü daha ince giydir klima için gündüz olabilir ama gece açmasan daha iyi bence İzmir pazar günü 41 derece gösteriyor çünkü 🤦🏻♀️