Sevil20082018 13 gunluk bebegim var kakasini yapamiyo .Uyarmam icin ne yapabilirim ?kipkirmizi oluyo kendini sıkmaktan 😟
Yabrukus Sevil20082018 ıkınıyorken emzirin daha rahat yapacaktır oğlum bazen ıkınıyo ağlıuyo emziriyorum o sırada daha rahat yapıyo
Minikheyecan Çay kaşığının yarısı kadar zeytinyağı verebilirsin (tabi doktoruna danışmalısın) bu şekilde kaka sorununu çözebiliyor zyağı
Yelizaksoy Cnm yeni dogan bebekler kakasini yapmakta zorlanir ben cok zorlandigi zaman altini acip kulak pamugunu zeytinyagina batiriyorum poposuna çubuğu sokmadan cevresinde iki kere dairesel gezdiriyorum o ordaki kaslari uyarip hemen yapiyor sende deneyebilirsin