Pazartesi gecesi normal doğum ile kızıma kavuştum sütüm geliyo sanıyodum ama meğersem gelmiyomuş bebeğim çiş yapmayınca doktora gittik ve aç olduğunu söyledi mama takviyesine başladık.2 gündür mama takviyesi yaptık.Çok şükür göğsümü sıktığımda gelen sütü artık görüyorum bebeğim memede daha çok vakit geçiriyo acaba karnı doyuyo mu ? 2 gün aç kaldığını öğrenince çok stres yaptım ve yine aynısı olmasından korkuyorum.Mama takviyesine devam etmeli miyim????