Muhammedalim öncelikle çok geçmiş olsun bende yeni doğum yaptığım zaman doğumhanede çok üşüdüm ve grip oldum benimde bebeğime geçti ister istemez o da öpemiyodum bile yavrumu seninki gibi balgam çıkardı biraz burnu tıkandı sürekli emzirdim doktora götürmedim çok şükür hafif atlattı tek tavsiyem sık sık emzirmek eğer çok ağırlaşırsa bence götür doktora..