Merhabalar Adana da yaşıyoruz kızım 4 aylık ve kavurucu sıcaklar başladı çocuğum zıbınla gezmesine rağmen terlemesi kaçınılmaz oluyor. Gece uyurken klima ile yatmak zorundayız ama siz nasıl ayarlıyorsunuz derecesini kıyafetini üzerine örttüğünüz battaniyeyi yardımcı olur musunuz 🙏🙏🙏💕