Merhaba anneler.1 yaşında bi oğlum var doğduğunda sol göğsümün ucu daha belirgindi dolayısıyla en çok onu emmek istedi 5 6 aylarda çok uğraştım hep sağ verdim yaşına doğru yanımda emerek yatmaya başladı bi dönem düşmesin diye bi tarafıma ağırlık vermek zorunda kaldım yani yine sola o günden bu yana zaten fark olan göğüslerimde ciddi bir orantısızlık var destekli sütyende bile çok rahat farkedilebilir halde
bu durum çok canımı sıkıyor zaman zaman sağıp sütün sağda çoğalmasını sağlamaya çalışıyorum kanallar genişlesin diye ama nafile hep sağ verirsem sol tıkanıyor bebişte büyük olanı istiyor zaten anlayacağınız önünü alamadım.Bi çaresi olduğunu sanmıyorum ama belki bir öneriniz olur diye düşündüm benimle aynı dertten muzdarip anneler burdamı?