nrsly Merhaba 11 aylık kızımın sol kolunda böyle bir kızarıklık oluştu gündüz çok hafif vardı az önce baktım iyice şiddetlenmiş bu nedir bilgisi olan var mi acaba https://hizliresim.com/5aQsf7
Prenss_Annesi nrsly kaşımadan bu hal olmaz canım belliki birşey alerji yapmış ve bebeğiniz kaşımış kendini
nazo58 nrsly bu gün gözlemle bakalım annesi.. belki bi şeye felan dokunmusturda hani alerji felan yapmıştır dedim ya bana kaşımış gibi geldi ama bilmiyor diyorsun… travazol felan yok mi elinde
nazo58 Prenss_Annesi bana da öyle geldi bi şeyden huylanmış da kaşımış sanki… tırnak izi bu oğlundan biliyorum..
nrsly Prenss_Annesi uyuduktan sorma kızardı yani yanımda uyuyor kaşıması mümkün değil ki zaten kaşımayı bilmiyor
nrsly nazo58 tırnak izi değil kaşımayı bilmiyor yani uyuyor zaten ayrıca geniş bir bölge komple kızarık yani kaşımaktan olsa aralarda boşluk olur
Prenss_Annesi nrsly krem sür canım birşey klmaz sabaha birşey alerji ypmş belki vücudu o şekilde tepki vermiştir
nazo58 nrsly ilk defa tattığı bi şey oldu mu canım? Ya da farklı bi şeyle oynadı mı dikkatini çeken.. başka yerinde yok değil mi.. sivrisinek felan ısırmıştır belki… travazol ya da bephantol varsa sur sabaha bi şey kalmaz inşallah..
nrsly ikranefesmoms bende öyle düşünüyorum ama bugün tavuklu patates ve yoğurt yedi ilk defa yediği birşey değil ki bunlarda
ikranefesmoms nrsly 🤔yani iste bir test yapilmasi lazim canim belki de bahara alerjisi var yada baska birseye yemek degilde.iste aman hastaneye de gidilmiyor ki alerji testi yaptirsaniz
MuhammedAmine nrsly peki deterjan yumuşatıcı şampuan vs vs farklı birşey kullandınız mı ? Bana alerji gibi geldi hatta egzamaya benziyor
nrsly ikranefesmoms kasabada yaşıyoruz Bursa’ya gitmemiz lazım onun icin zaten şu durumda hastanelere gidilecek gibi değil
nrsly nazo58 Farklı birşeh yemedi bepanthol sürdüm valla çok üzüldüm ya gece gece hastanelere zaten gidilecek gibi değil