Basak08_ ❌ buhar da pişirme aparatı.
❌ Alıştırma bardağı,biberonu ben mamajoo aldım çok çok memnunum.
❌Mama tabağı vakumlu ,ben bunu aldım gerçekten çok memnunum.
❌Mama saklama kapları onu da nuby aldım renkleri hoş buzluğa, mikrodalga ya giriyor.
❌Elbette kaşık,bir bebek markası kaşık bir de nuby marka aldım nuby daha iyi.
❌Mama tenceresi ufak boy ısıtmak için.
❌Cam rende
❌ Silikon önlük ben Kraft aldım memnunum gün de 5 kere yıkıyorum hiç renk atma olmadı.
❌Mama sandalyesi kujuu aldım civilden,daha sonra sandalye ve masa olarak kullanılabiliyor ondan da memnunum.
❌Vakumlu bebek oturağı aldım tavsiye ederim tezgaha ,masaya, parkeye heryere yapışıyor yemek yedirmek çok kolay oluyor 🥰