Minikheyecan yalnız değilsiniz 🤗 ilk çocuk olduğu için sanırım bizim kız 40+3 te doğdu doğduğundan beri de pek uykuyu sevmedi ben de bu çocuk uyumuyor aç gazı var diye ilk hafta kontrolüne ağlaya ağlaya gitmiştim meğer gaz 3. haftalarda başlıyormuş, ben çok evhamlı olduğum için eşimde susan bebek bende ağlıyordu iyi anne değilmiyim diye kendimi yiyip bitirecektim bilemedim en çok bana ihtiyacı olduğunu 😣 şimdi 2 aylık olduk kucağımdan indirmiyorum karşılıklı aguluyoruz, seslere tepki vermesi hemen olmaz hiç endişelenmeyin sizinki uyuyan bebeklerden herhalde maaşallah uyanık olduğunda keyfini çıkarın🍀🍀 bu arada biz emerken hala sağ bacağımızı kasarız mamada olmuyor ama anne sütü emerken neden oluyor bilmiyorum ebe arkadaşıma sorduğumda olur o sıkıntı değil her şeyi de kafana takma demişti, biz ne kadar rahatsak bebeklerimiz de o kadar huzurlu oluyor mutlu olmanızı dilerim 🧚🏻♀️🧚🏻♀️