Kubra10 Asellim 5 ay 17 gunluk bebegim dun oldum.sukur bazilarinin malesef memeden ayirmayana.kadar olmuyor sut koruyor derler☺️ ama cok sikintili
Babybboy Asellim 5ay 4gunluguz bende ilk kez geçen hafta oldum. 1 sene olmayanda varmış. Biraz ödemim indi patlıcak gibiydim
Defnem__ Merhaba. Bende 8.ayda oldum. Doktor 1.senen de olmazsan muayeneye gelirsin ama emzirdiğin müddetçe olmaman normal demişti. Benim de adet dönemlerim de şişlik olur sonra geçerdi. Endişe etme 😊
Defnem__ Asellim o zaman olmak üzeresidir. Benim de son olacağım ay inanılmaz şişkindim. Olunca hem kilo veriliyor bende rahatlıyorsun. Yakında olursun merak etme.
elifiii Asellim 10. aya kadar olmadım. şiş olduğumun bile farkında değildim, regl olduktan sonra 4 kg verdim.