Blackmom Arkadaşlar 2 keredir İçim çok yanıyor ve canım istiyor kola içiyorum ve içtiğim gün bebeğim pıt pıt gazını çok rahat çıkarıyor ve huzurlu oluyor bu bir tesadüf mü yoksa gerçekten etkiliyor mu bilemiyorum ben ona bağladım 🤷🏻♀️
Nenvarkuzum Blackmom bende bu aralar biraz kaçırdım kolayı falan ama bizdede dediğiniz gibi oluyor okuyunca kafamda ampul yandı 😂 çok garip ama olabilir ona gaz yapıyor sanırım iyice oda kendi kendine çıkarıyor gazını
Blackmom Nenvarkuzum tellibaykus Sema06 rujizin Sema06 nhlaslan biz daha 47 günlüğüz normalde kendini çok kasıyor gaz Çıkarmaya çalışırken dikkatimi çekti çok rahat şekilde çıkarıp duruyor üst üstte masallah.gaz ilacı da kullanmıyorum sadece çok gazlı oldugu zamanlar da veriyorm
tellibaykus Mesela ben kola icmiyordum gazı daha kotu olur diye bana ablam dediki “Salak daha rahat gazını cikarttiriyo ben bilerek iciyom ” dedi bende denedim ve inanamadim işe yaradı😂
Sema06 tellibaykus kaç aylık bebeklerin iz benimki 3 buçuk aylık benimde canım çok istiyor ama gaz yapar diye içmiyordum
nhlaslan Stellaa bence 3 aylık olana kadar bekleyin 😇 daha çok küçük bebişiniz. Gazını kendi atacağı ayda değil 😬
tellibaykus Blackmom gaz ilacını devamlı kullanırsan daha da rhaat edersin canım 😌 Allah bebişine ağrısız sancısız gazsız günler versin 😘
midyedolmam35 Valla ben 2 ayikti bebegim içmeye başladım herkes nasıl içersin hiç mi bebeğini düşünmesin diye laf yapıyordu ama gazını çıkartıyordu zaten