Zerr Hazal1 İlk oğlumun da dişi 10 aylıkken çıkmıştı, ikinci 9 aylık yine diş yok. İkisi de 7 aylıkken emekledi çok şükür. emeklemesi için yüzüstü yerde bırak çalışsın küçük tembel 👻
Hoz34 Zerr peki emeklemeden yürürmü ?benım dokuz aylık emeklemıyo ama yürümeyi çok sevıyo evın içinde sırayla yürütüyoz yürüteçle zaten deli gıbı gıdıyo 😂
Hazal1 Zerr ah canım hadi diş tamam dedim emeklemiyor bile yapıyorum dediğini yapmam mı yüzüstü koyar koymaz dönüp hemen sırtüstü yatıyor 🤣🤣
Merve0655 Hoz34 yürür. Ama yürüdükten sonra mutlaka kas gelişimi için emekleme ya da tırmanma gibi hareketleri yapması gerekiyormuş