Merhabalar 2 ay 2 günlük kızım . Cuma günü 2 aylık asımızı olduk cok sukur atlattık atessiz . Boy kilo ölçümümüzde yapıldı ama hemsire az oldugunu ilk ay nasıl beslendiysen öyle yap dedi.
Doğduğunda 3190 gr
- Gün muayenede 80 gr kayıp
1 Ayda 3835 gr
2 ayımıZda da 4500 gr olmuşuz.
ben normal besleniyorum bi değişiklik yapmAdım komposto içerdim içmez oldum .
Su an gün içinde çiğ badem fındık dutkurusu kuruincir yiyorum bazen süt yapan (melisa rezene anason tane kimyon karışımlı )cay içiyorum .
Mama kullanmıyoruz hep emiyoruz geceleri 2,5-3 saatte kendi kalkıyor, gündüzleri uzun emmediği oluyor ama sık emiyor. Çişli kakalı bezlerimizde var .
Tecrubeli anneler önelerileriniz nedir nelere özen göstermeli ilk cocuğum benimde ne sormam ne yapmam gerek cok bilgimde yok 🙈 istedikce emziriyorum hep