Ela15 o da olur biz 6 biberon sonra alıştık, ama mamayı kabul etmedi bu seferde aşırı zorlandım, arada mama verirsen tadına aşina olur en azından. Hem doydu mu doymadı mı diye düşünmezsin, hem bir yere gittiğinde yada dışarı çıkman gerektiğinde ona da eziyet olmaz. Birkaç ay sonra istesen de çok zor alışıyorlar, mideleri bulanıyor vs