Bebeğim için aldığım en mantıklı şeylerden biridir. Normalden fazla uzadığı için ve artık kalkmalara başladığı için odasındaki yatağa geçirdim. Tertemiz kullandık beşiğimizi. Fotoğraf yüklemeyi bilmiyorum ama isteyen olursa instagramdan atabilirim ya da öğrenirsem buraya da atarım ☺️